Oyna-kazan oyunlarının küresel patlamasına rağmen, Blok zinciri tabanlı NFT video oyunları Güney Kore’de yasaklanmaya devam ediyor.
Güney Kore’nin WeMade tarafından geliştirilen oyna-kazan oyunu MIR4’ün popülaritesi giderek artıyor. Bulut tabanlı oyun platformu Steam’de en popüler oyunlar arasında sekizinci sırada yer alıyor.
MIR4’ün ana üssü Kore’deki oyun severler, oyunun tamamını deneyimleyemez. MIR4’ün yerel versiyonunda, Güney Kore’deki mevcut yasak nedeniyle küresel sunucuda bulunan oyna-kazan öğelerini içermez. Kore’nin Oyun Derecelendirmesi ve Yönetim Komitesinin başkanı geçtiğimiz günlerde NFT oyun yasağının devam edeceğini aktardı.
Komite başkanı Kim Gyu-cheol, geçen Cumartesi günü, video oyunu ticaret fuarı G-Star’da konuştu. Video oyunu yasalarının kumar veya spekülasyona karşı getirilen kısıtlamalar olduğunu yineleyerek sözlerine şöyle devam etti;
“Oyun komitesinin blockchain ve NFT’ler gibi yeni teknolojileri engellediği bir yanlış anlamadır. Oyun endüstrisi tanıtım yasası, kültürü teşvik eden diğer yasaların aksine, spekülasyonları önlemek için oluşturulmuştur.”
Kim, Komitenin paraya çevrilebilir ve takas edilebilir NFT öğelerini içermeyen blok zinciri tabanlı oyunları memnuniyetle karşılayacağını dile getirdi.
Yorumlar kapalı.