Non Fungible Token (NFT) alanı, küresel geliştiriciler topluluğunun büyük bir bölümünü çekiyor ve 12 yaşındaki çocuklar bile bu cazibeye kapılıyor. Kriptokoin.com haberlerinden de takip ettiğiniz Weird Whales adlı NFT projesiyle ünlenen 12 yaşındaki Benyamin Ahmed, kısa süre önce, Non Fungible Heroes (NFH) adlı bir NFT koleksiyonu oluşturmak için geliştirici olarak Boring Banas Co. ekibine katıldı.
Non Fungible Heroes’un (NFH) nasıl yaratıldı ve satış geliri ne kadar oldu?
Dune Analytics’teki verilere göre, 8.888 çizgi roman benzeri karakterden oluşan bu koleksiyonun tamamı, 5 milyon dolarlık rekor bir fiyata, sadece 12 dakikada tükendi. NFH için NFT koleksiyonunda kendi hikayeleriyle kahramanlar, kötü adamlar ve tanrılar bulunuyor. Benyamin Ahmed CNBC’ye verdiği demeçte şu ifadeleri kullanıyor:
Çılgın bir adrenalin patlamasıydı. Halka açıklayana kadar ürününüzün ne kadar popüler olduğunu asla bilemezsiniz.
Disney, Marvel ve Nickelodeon’dan sanatçılar bu karakterleri yarattı ve artık onlar da Non Fungible Heroes’un (NFH) bir parçası. Benyamin Ahmed’in Boring Banas ile ortaklığı, kendisine sadece iki ayda 400.000 dolar kazandıran iki NFT projesi aracılığıyla NFT’lerde erken başarıyı tattıktan sonra geldi. Bu projelerden biri ve ünlü olanı Weird Whales’dı. Benyamin Ahmet projesine ilişkin olarak şu yorumu yapıyor.
Weird Whales topluluğu bana neyin işe yarayıp neyin yaramadığı konusunda çok şey öğretti ve ben de orada yaşadığım deneyimleri yanımda getirdim.
Medya ve eğlence endüstrisi için NFT projelerinden yararlanma
Benyamin Ahmed, Non Fungible Heroes (NFH) NFT Collection’a yaptığı katkılardan dolayı satışın bir yüzdesini aldı, ancak miktarı açıklamadı. Benyamin Ahmed, teknik desteğe odaklanan rolüyle ekipte geliştirici olarak çalıştı. Ayrıca, aynı zamanda web geliştiricisi olan babasının rehberliğinde projenin web uygulamalarının ve akıllı sözleşmelerin oluşturulmasına da katkıda bulundu. Benyamin Ahmed, bunun kendisi için “hızlı bir nakit kapma” olmadığını söylüyor ve şu sözleri ekliyor:
Tüm medya ve eğlence endüstrisini bozma potansiyeline sahip olacağına inandığımız bir şey inşa ediyoruz. Web3.0’ın gücünün medya ve eğlence endüstrisini nasıl etkileyebileceğinin kitle kaynaklı, gerçek zamanlı, inanılmaz bir örneğidir.